Labona Logo

Avaimet käteen

Sisällöntuotanto

Miksi hyvällä sisällöllä on merkitystä?

Kotisivut ovat yrityksesi markkinointiväline. Potentiaalisille asiakkaillesi kotisivut antavat ensivaikutelman yrityksestäsi ja ovat ”myyntimiehesi maailmalle”.

Visuaalisesti upeimmatkaan sivut eivät toimi, jos sivuilta puuttuu vakuuttava ja vaikuttava tekstisisältö. Pelkästään kuvin ei ihan kaikkea voi kertoa.

Kotisivujesi toimiva sisältö palvelee niin sinua, kuin asiakastasikin.

Hyvien sisältöjen avulla voit vakuuttaa sivuillasi kävijät asiantuntijuudestasi, tarjoamiesi palvelujen sopivuudesta ja ohjata heitä ostopolulla eteenpäin.

Asiakkaasi saa tarvitsemansa tiedon ja vakuuttuu siitä, että on oikeilla sivuilla.

Hyvin tehdyt sisällöt tukevat myös hakukoneoptimointia.

Käytännössä se tarkoittaa sitä, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät kotisivuillesi helpommin.

Teknisen hakukoneoptimoinnin lisäksi sisällöntuotannolla on tärkeä rooli sivujen näkyvyyden kannalta. On vaikeaa, ellei mahdotonta lähteä parantamaan näkyvyyttä hakukoneille (google-haut), jos sisällöntuotanto ei tue optimointia.

Kolme piirroshahmoa hakukoneoptimoi sisältöä

Sisällöntuotannon avulla lisäät yrityksesi näkyvyyttä ja kasvatat myyntiä.

Ulkoistamalla sisällöntuotannon ammattilaisille saat kotisivuillesi juuri sinun yrityksesi kohderyhmää puhuttelevat tekstisisällöt. Myyvät tekstit, joita asiakkaasi on helppo lukea ja ymmärtää.

Hakukoneet priorisoivat sivustoja, joilla on hyvät ja laajat tekstisisällöt.

Säästät aikaa ja vaivaa, sillä sisällöntuotanto ei vaadi sinulta muuta, kuin yhden puhelinhaastattelun.

piirroshahmo asettelee sisältö nettisivuille

Näin aloitetaan

1.

Alkukartoitus

Lähetämme sinulle alkukartoituslomakkeen, jonka voit täyttää sinulle parhaiten sopivana hetkenä. Alkukartoituslomakkeessa kartoitetaan nettisivujen- ja liiketoiminnan tavoitteet.

2.

Analysointi

Analysoimme tavoitteidesi perusteella mitkä hakusanat ovat potentiaalisimpia relevantin kävijäliikenteen sisään heittäjiä suoraan hakukoneista. Laadimme suunnitelman saatujen tulosten pohjalta.

3.

Haastattelu

Haastattelu suunnitellaan alkukartoitukseen ja analysoinnista saatuihin tuloksiin pohjautuen, jotta tuotettu sisältö tukee nettisivujen- ja liiketoiminnan tavoitteita. Haastattelu voidaan käydä sähköpostitse tai puhelimitse valitsemasi mukaan.

4.

Copywriting

Sisällöntuottaja tuottaa haastattelun pohjalta ammattimaista ja myyvää tekstiä nettisivuille. Tuotettua tekstiä yrityksesi voi hyödyntää myös muissa markkinointi- ja viestintäkanavissa.

5.

Hyväksytys

Lähetämme sinulle tuotetut materiaalit hyväksytettäväksi. Sisältöä muokataan vielä kommenttiesi mukaan, ennenkuin ne viedään eteenpäin nettisivuille upotettavaksi.