ChatRobotti palvelee asiakkaitasi
silloinkin kun liikkeesi on suljettuna
Hanki enemmän liidejä
& säästä aikaa!
Chatbotti tarjoaa vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin ja pyrkii keräämään yhteystiedot kaupallisista kontakteista, kuten tuote- tai palvelutiedusteluista. Liidit lähetetään suoraan haluamaasi sähköpostiin.
Chatbotti käy verkkosivujesi asiakkaiden kanssa keskusteluja, kehitetyn tekoälyn avulla, joten henkilöstösi ei tarvitse päivystää chatin äärellä erikseen.
Asiakkaasi saavat nopeasti vastauksia etsimäänsä, joten henkilöstöltäsi säästyy myös huomattavasti aikaa ja voivat keskittyä tuottavampiin työtehtäviin.
KUINKA CHATBOTTI TOIMII?
Toimintaperiaate
Chatbotti on erillinen järjestelmä, joka upotetaan sivustoillesi pienen koodinpätkän avulla. Suunnittelemme ennalta määritellyt keskustelupolut järjestelmään. Nämä voivat olla esimerkiksi usein kysyttyjä kysymyksiä (kuten takuu-aika, tuotteen palautus, tarjouspyyntö, hinta-arvio ym) ja vastaukset kysymyksiin (vastaukset suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa). Käyttäjä klikkailee vastaus- ja kysymysvaihtoehtoja ja näin keskustelu etenee kohti haluttua lopputulosta.
Virtuaalinen edustaja
Kuvittele, että yrityksesi verkkosivuilla päivystää palvelualtis työntekijä kellon ympäri ja joka päivä. Asiakkaasi saavat vastauksia kysymyksiinsä välittömästi, jopa silloinkin kun muut nukkuvat. Entäpä jos vielä kertoisimme, ettei sinun tarvitse maksaa erikseen palkkaa tai työnantajan kuluja, sillä kyseessä ei ole luonnollinen henkilö vaan tekoäly 😉
UUSI LIIDI!
Chatbotti voi toimittaa asiakkaiden jättämät yhteystiedot suoraan yrityksesi myyntiosaston/asiakaspalvelun sähköpostiin. Liidit voidaan erotella keskustelussa käytyjen asioiden mukaan. Esimerkiksi huolto- ja takuu asiat ohjataan suoraan takuuosastolle ja hinta- / tarjouspyyntökyselyt myyntiosastolle.
Liidien toimitus sähköpostiin
ChatBotti kerää palveluistasi kiinnostuneilta kävijöiltä yhteystiedot ja kysyy lupaa jättää yhteydenottopyynnön myyjillesi.
Parempaa palvelua verkossa
ChatBotti tarjoaa asiakkaillesi ainutlaatuisen palvelukokemuksen omilla verkkosivuillasi. Asiakkaasi arvostavat nopeita vastauksia.